GHIDUL APLICANTILOR
Prezentul document reprezinta o scurta descriere a pasilor care trebuie urmati in vederea
efectuarii cu succes a inscrierii in Incubatorul Tehnologic si de Afaceri (ITA - CETTI). Sunt
trecute in revista cerintele minime ce trebuie indeplinite pentru calificarea in cadrul acestui
program, precum si criteriile dupa care va fi evaluata fiecare inscriere. Va rugam sa nu ezitati
in a contacta un reprezentant al ITA - CETTI pentru a cere orice lamuriri suplimentare legate de
procesul de aplicare in Incubator sau pentru a ne solicita asistenta in crearea planului de afaceri.
Nu ne asteptam ca fiecare afacere sa fie perfecta, deoarece in acest caz nu ar mai fi nevoie de
serviciile Incubatorului.
PASI PENTRU SELECTAREA CLIENTILOR
- Completati formularul de inscriere in Incubatorul Tehnologic si de Afaceri ITA - CETTI si
trimiteti-l prin posta la adresa: Bd. Iuliu Maniu nr.1-3, Local Leu, Corp E, Demisol, Bucuresti,
cod 061071, sau prin email pe adresa ita@cetti.ro. Formularul este redactat sub forma unei cereri
avand continutul prezentat in Anexa 1 - Cerere aplicatie ITA;
- Directorul ITA va evolua fisa Dvs. de inscriere pentru a vedea daca indeplineste criteriile minime
pentru acceptare. In urma acestei evaluari veti primi o instiintare referitoare la eligibilitatea afacerii Dvs. din punct de vedere al acceptarii in cadrul ITA.
- Daca afacerea Dvs. este considerata eligibila, trebuie sa ne furnizati 3 (trei) copii dupa fiecare din urmatoarele documente:
- Formularul de inregistrare completat si semnat;
- Planul de afaceri al firmei Dvs;
- Raportul financiar curent (daca este cazul);
- Ordinul de plata al taxei de inscriere in ITA;
- Trei referinte de la actuali/fosti parteneri (daca este cazul).
- Comitetul de conducere al ITA - CETTI va evalua toate aceste documente si va decide eligibilitatea afacerii Dvs. in functie de criteriile pe care le veti putea consulta mai jos. Procesul de evaluare se deruleaza conform schemei prezentate in Anexa 2 - Ghid aplicant ITA.
- Daca in urma analizei efectuate de catre Comitet afacerea Dvs. va fi respinsa, veti primi o notificare scrisa a deciziei si motivelor care au condus la acest raspuns.
- Daca in urma analizei efectuate de catre Comitet afacerea Dvs. va fi acceptata in ITA, se va trece la pasul urmator care va consta intr-un interviu cu managerul firmei. Comitetul de decizie va comunica in scris concluziile sale Directorului ITA - CETTI.
- Daca veti fi acceptati in cadrul Incubatorului, se va stabili o intalnire finala cu Directorul general al ITA pentru semnarea contractului.
Va rugam sa luati in considerare ca intreg procesul de evaluare si acceptare a cererilor Dvs. poate dura intre 20 si 35 de zile lucratoare.
CRITERII MINIME DE ACCEPTARE A UNEI AFACERI IN CADRUL ITA:
- Afacerea trebuie sa fie operationala la momentul intrarii in Incubator (firma trebuie sa aiba personalitate juridica, obiectul de activitate fiind clar exprimat);
- Inainte de trimiterea aplicatiei propriu-zise, firmele trebuie sa se asigure ca activitatea lor este in concordanta cu reglementarile legale din Romania.
Criterii de evaluare
Toate cererile de inscriere vor fi evaluate conform urmatoarelor criterii:
- Potentialul de dezvoltare si de creare de noi locuri de munca;
- Nevoia expresa pentru serviciile oferite in cadrul Incubatorului si disponibilitatea exprimata de a primi asistenta echipei ITA atunci cand aceasta este necesara.
- Diversificarea economiei locale;
- Eligibilitatea afacerii si potentialul sau de succes;
- Oportunitatile de piata si strategiile de abordare ale acesteia;
- Competentele echipei de conducere a firmei;
- Resursele de care dispune afacerea in momentul intrarii in incubator;
- Tehnologiile necesare dezvoltarii afacerii;
- Compatibilitatea dintre afacere si serviciile/resursele incubatorului.
Director executiv UPB - CETTI - ITA
Drd. Ing. Ioan Plotog